Самоаналіз
уроку інформатики 2-В класу
18 квітня 2017 року
Тема уроку: Ігрові вправи з надання команд виконавцям у середовищах програмування.
Зміст уроку відповідає вимогам оновленої навчальної програми «Інформатика»:
За державними вимогами до навчальних досягнень учня/учениці з теми «Команди та виконавці»:
Учень/учениця:
- має уявлення про команду, виконавців; послідовність дій;
- відрізняє команди від спонукальних речень;
- вміє надавати команди виконавцю в середовищах програмування;
- шукати помилки в послідовності команд;
- наводить приклади послідовних дій в побуті;
- знаходить повторюваність подій в казках, повторювані стани у природі;
- знаходить помилки в поданих записах послідовних дій;
- дотримується певного порядку дій в іграх;
- об’єднує предмети в групу за певними ознаками, придумує назву групі;
- вилучає зайві предмети з групи за ознаками, впізнає предмети за даними ознаками та обирає з групи;
- об’єднує складові частини одного предмета в ігрових середовищах;
- використовує у своєму мовленні слова команда, виконавець, порядок дій, послідовні дії.
Тема уроку має значне місце у вивченні розділу «Команди та виконавці», продовжує вивчення і ознайомлення з новими поняттями теми, застосовуючи раніше вивчені.
На уроці було враховано на виокремлення дітьми сфери команд виконавця та уміння дітьми будувати послідовність дій у повній послідовності.
Мета уроку:
- навчальна: навчити надавати команди виконавцю в середовищах програмування;
- розвивальна: розвивати спостережливість, пам’ять, мовлення;
- виховна: виховувати здатність орієнтуватися в інформаційному просторі.
Для опанування нової теми велику перевагу було надано навчальній меті уроку.
Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь.
Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери, презентація, родрукований матеріал, картки самооцінки, сигнальні картки.
Структура уроку мною була раціонально розподілена (актуалізація опорних знань; мотивація навчальної діяльності; вивчення нового матеріалу; засвоєння нових знань; формування вмінь і навичок; підсумок уроку).
В структурі уроку «Актуалізація опорних знань» мною було створено завдання, в яких учень/учениця вміє шукати помилки у послідовності команд.
В наступному етапі уроку «Мотивація навчальних досягнень» учні самостійно висловлювали думку щодо того, що вони вивчатимуть на уроці. Нажаль не всі можуть висловлювати свою думку щодо того, що їх чекає попереду, але мотивацією та підтримкою є той момент, коли учні висловлюють свої загальні очікування від уроку.
Для розкриття нового матеріалу мною було поєднано такі методи навчання: монологічний, діалогічний, демонстративний; методи викладання: пояснювально-спонукаючий; методи роботи учнів: виконавські та частково-пошукові.
При врахуванні принципів навчання (доступності, наочності, системності і послідовності, диференціації, інтеграції) можна вважати, що відбулась єдність освітніх, розвиваючих, виховних функцій навчання.
При опитуванні учнів, я використовував такі методи: опитування з місця, за картками, робота в зошиті з друкованою основою, формами опитування були: індивідуальні, фронтальні, групові.
За рахунок чітко поставленої мети, завдань на початку уроку забезпечувалась висока працездатність школярів протягом уроку.
На уроці підтримувалась хороша психологічна атмосфера спілкування за допомогою «пестливих слів», подяки і оцінці відповідей учнів, їх роботи на уроці.
На мою думку мені вдалося реалізувати всі поставлені завдання.
Презентація до уроку: http://prezi.com/bppasow1uzdy/?utm_campaign=share&utm_medium=copy
Презентація до уроку: http://prezi.com/bppasow1uzdy/?utm_campaign=share&utm_medium=copy
Немає коментарів:
Дописати коментар