Група № 221-222. Організація обслуговування відвідувачів

11 вересня 2025 р.
Лекція № 1. Зміст і завдання предмета. Поняття обслуговування відвідувачів у системі діяльності адміністратора



Лекція № 2. Організація обслуговування відвідувачів: роль і функції. Види обслуговування. Сфери діяльності адміністратора


Лекція № 3. Наукова організація праці адміністратора



Лекція № 4. Організація робочого місця. Організація і обладнання зони обслуговування відвідувачів


ЛПР № 1. Підготовка і обладнання робочого місця адміністратора
Виконай лабораторно-практичну роботу 👇. Результат виконаної роботи надсилай у гугл-клас.

15 вересня 2025 р.
ЛПР № 2. Підготовка і обладнання зони обслуговування відвідувачів
Виконай лабораторно-практичну роботу 👇. Результат виконаної роботи надсилай у гугл-клас.


Лекція № 5. Якість обслуговування, ефективність і культура обслуговування відвідувачів

Лекція № 6. Поведінка адміністратора під час зустрічі клієнта. Форми вітання


17 вересня 2025 р.

Лекції № 5-6. Головні аспекти спілкування. Дистанції та зони спілкування. Техніка і засоби спілкування з клієнтами у різних умовах та ситуаціях



ЛПР № 3. Тренінг удосконалення техніки спілкування: обговорення діалогів















Немає коментарів:

Дописати коментар

Проєкт "Мова в дії"

📢 Дорогі здобувачі й здобувачки освіти! Запрошуємо вас долучитися до нашого нового проєкту «Мова в дії» 🎉Разом ми будемо: 💬 вчитися краси...