11 вересня 2025 р.
Лекція № 1. Зміст і завдання предмета. Поняття обслуговування відвідувачів у системі діяльності адміністратораЛекція № 2. Організація обслуговування відвідувачів: роль і функції. Види обслуговування. Сфери діяльності адміністратора
Лекція № 3. Наукова організація праці адміністратора
Лекція № 4. Організація робочого місця. Організація і обладнання зони обслуговування відвідувачів
ЛПР № 1. Підготовка і обладнання робочого місця адміністратора
Виконай лабораторно-практичну роботу 👇. Результат виконаної роботи надсилай у гугл-клас.
15 вересня 2025 р.
ЛПР № 2. Підготовка і обладнання зони обслуговування відвідувачів
Виконай лабораторно-практичну роботу 👇. Результат виконаної роботи надсилай у гугл-клас.
Лекція № 5. Якість обслуговування, ефективність і культура обслуговування відвідувачів
Лекція № 6. Поведінка адміністратора під час зустрічі клієнта. Форми вітання
17 вересня 2025 р.
Немає коментарів:
Дописати коментар