Грудень в роботі психологічної служби видався дуже насиченим на різноманітні заходи. Діяльність психолога освітнього комплексу «Ор Менахем» Рудої Н.Л. охоплювала психодіагностичний, просвітницький, корекційно-розвивальний, профілактичний та консультативний напрями роботи.
Так, учням 5 – 9-х класів було запропоновано тести IQ, за результатами яких вчителі зможуть визначати, чи реалізує дитина свій інтелектуальний потенціал в начальній діяльності. Також врахування рівня IQ учня дасть змогу вчителям здійснювати більш точні стратегії індивідуального підходу до школярів.
За запитом від учнів 9-го класу проводилася профорієнтаційна методика «Карта інтересів», яка дозволяє школярам визначитися із сферою майбутньої професії.
До психодіагностичної роботи були залучені й педагоги навчального закладу, які проходили тест «Методика визначення рівня емоційного вигорання». Отже, вчителі отримали інформацію про наявність/відсутність в них симптомів емоційного вигорання.
В грудні був продовжений курс для підлітків «Кодекс психологічної безпеки». З учнями обговорювали тему «Мої життєві принципи»: розробляли та усвідомлювали власні принципи та правила життя, обговорювали роль життєвих цінностей (здоров’я, сім’я, гроші, друзі, успіх, краса, кохання). Обмірковували, що саме вже сьогодні може зробити підліток задля реалізації власних правил життя.
В рамках акції «16 днів проти насилля» психолог школи, Руда Н.Л., проводила години спілкування з учнями молодших класів на тему профілактика буллінгу. Так, з учнями 1-2 класів розбирали форми та маркери насилля на прикладі мультфільму «Гадке каченя». А з учнями 4-го класу влаштували спецоперацію «Стоп кубербуллінг: рятуємо гуглика!!!!», де визначали правила профілактики буллінгу у соцмережах.
Психологічна просвіта в грудні була спрямована і на вихователів дитячого садочка: психолог брала участь у педраді з доповіддю «Конфлікти з батьками як проблема в роботі вихователя». Під час виступу обговорили причини конфліктів вихователів з батьками та шляхи усунення причин, а також проаналізували стилі поведінки у конфлікті та ситуації їх адекватного застосування.
Консультативна робота полягала у консультації батьків та вчителів. До консультацій були залучені й деякі учні школи (за попереднім запитом батьків). Також проводилися консультації з особистих питань із персоналом Освітнього комплексу за їхнім запитом.
Вже четвертий місяць поспіль здійснювалася корекційно-розвивальна робота з Рибочкіним Гордієм (дитячий садок).
Завершальною «крапкою» в роботі психологічної служби у 1-му начальному семестрі став тренінг для вчителів школи «Профілактика емоційного вигорання», який був спрямований на збереження їхнього психічного здоров’я. Під час тренінгу педагоги обговорювали конструктивні й деструктивні коппінг-стратегії, визначалися як саме можна долати стресові стани, будували «Колесо життєвого балансу», а наприкінці тренінгу виписали собі «Ліцензію на щастя».
Немає коментарів:
Дописати коментар