неділя, 29 квітня 2018 р.

Літературна подорож творчості Г. К. Андерсена

25 квітня до нас завітали гості з районної бібліотеки. Завідувач запропонувала діткам подорож творчості Г. К. Андерсена, розповіла про цікаві факти із життя цієї геніальної людини. Наприклад, учні дізнались, що Андерсен все життя боявся смерті, завжди, коли хворів, писав "....якщо ви мене побачили в нерухомому стані, то знайте, що я захворів. Але якщо через три дні ви мене вколите голкою і я не ворухнусь, то тоді ви знатимете, що я помер". Учні мали змогу передивитись відеофрагменти із автобіографічних відомостей письменника. А також відгадували загадки із відомих казок Андерсена. І на сам кінець побачили книжечку українського  видавництва 
"А-БА-БА-ГА-ЛА-МА-ГА" "Снігова королева", в якій розміщені малюнки відомого художника Владислава Єрка. Дійсно цікава подорож була. Адже ми знаємо, що книга - це знання!
 
 
 
 

Немає коментарів:

Дописати коментар

Котячі історії

  12 травня 2024 року гімназисти 5-А та 6-А класів відвідали виставу "Котячі історії" в Миколаївському академічному художньому дра...