вівторок, 2 листопада 2021 р.

Звіт про роботу психологічної служби у жовтні 2021 р.

 У жовтні 2021 р. практичний психолог МСПШ «Ор Менахем», кандидат психологічних наук, Руда Наталя Леонідівна, продовжила вибудовувати роботу психологічної служби у навчальному закладі.

Знов увагу психолога було спрямовано на 1-й та 5-й класи, в яких найбільш гостро відбувалися процеси адаптації та згуртування колективу, адже ці діти потрапили до нових соціальних умов. У жовтні психолог узагальнила результати комплексної діагностики (учнів, батьків, вчителів) та сформулювала рекомендації щодо подальшої взаємодії з 1-м та 5-м класом. Логічним завершенням моніторингу процесу адаптації стали психолого-педагогічні консиліуми щодо стану адаптації учнів 1-го та 5-го класу. У консиліумі взяли активну участь адміністрація, психолог та викладачі, які працюють в цих класах. В ході обговорення було констатовано особливості процесу адаптації школярів та стратегії індивідуальної роботи з окремими учнями, які потребують посиленої психолого-педагогічної підтримки.

Працюючи над вирішенням одного з провідних завдань психологічної служби – створенням комфортного для навчання та розвитку дитини  середовища – Руда Н.Л. розпочала вивчення психологічних особливостей школярів МСПШ «Ор Менахем» (у жовтні відбулось діагностичне обстеження учнів школи за методиками «Діагностика типу темпераменту» (3, 4, 5, 8 кл), «Соціометрія» (3, 4, 5, 8 кл.) , «Неіснуюча тварина» (у 3, 4  кл). А щоб результати психодіагностичих обстежень мали прикладний аспект та були використані в діяльності вчителя, який взаємодіє з цими учнями, психолог провела психолого-педагогічний семінар «Врахування результатів психологічних досліджень  в навчально-виховному процесі» (https://docs.google.com/presentation/d/1vJ51FIWnhUgT4ly3W8NuKKvNQtUSs0-a/edit#slide=id.p1
). На семінарі вчителі обговорювали тактики взаємодії з учнями різного типу темпераменту. Проаналізували переваги та недоліки кожного типу. Усвідомили необхідність врахування особливостей нервової системи учня на уроці та у позакласній діяльності. Також вчителі ознайомилися з поняттям «Акцентуація характеру» та важливістю створення комфортних для учнів психолого-педагогічних умов у шкільному середовищі. Останнім питанням на семінарі стало обговорення особливостей стратегії мислення учнів залежно від функціональної асиметрії їх головного мозку.

Психологічну просвіту вчителів було продовжено на педраді, де психолог виступала з доповіддю «Ефективне спілкування з батьками – запорука комфортного розвитку дитини. Упровадження технології проектування моделі партнерської взаємодії» (https://docs.google.com/presentation/d/1hH-EEHdK0MszDGgYmyV4P8pXsQxOXskY/edit#slide=id.p1). В ході виступу було проаналізовано пріоритетні запити від батьків до сучасної школи та обговорено шляхи створення «кола однодумців» із колективу вчителів та батьків.

Протягом жовтня було продовжено проведення індивідуальних консультацій. До психолога із запитами зверталися як вчителі і батьки, так і учні. З деякими з них почалася системна консультативна робота.












Немає коментарів:

Дописати коментар

Котячі історії

  12 травня 2024 року гімназисти 5-А та 6-А класів відвідали виставу "Котячі історії" в Миколаївському академічному художньому дра...