У заході брали участь методисти початкової освіти науково-методичних установ міст, районів, ОТГ,
директори ЗЗСО, заступники директорів з НВР, керівники методичних об’єднань, учителі
початкових класів міст, районів, ОТГ та інтернатних закладів освіти, працівники
Миколаївського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти.
Спікером заходу був Віталій
Ісаєв, методист, старший викладач кафедри теорії й методики дошкільної та
початкової освіти МОІППО.
В онлайн-режимі з вітальним
словом та доповіддю "Філософія інтегрованого навчання" до учасників заходу звернувся Василь Шуляр, д. пед. н., доцент, професор кафедри мовно-літературної та художньо-естетичної освіти, директор Миколаївського
обласного інституту післядипломної педагогічної освіти. Олена Сокуренко,
завідувач кафедри теорії й методики дошкільної та початкової освіти МОІППО акцентувала
увагу на особливостях дослідно-експериментальної роботи регіонального рівня з
теми «Упровадження технології інтегрованого навчання в початковій школі на
засадах ідей та положень Нової української школи». Окремі питання упровадження
технології інтегрованого навчання в Новій українській школі розкрила Оксана Рибачук, методист кафедри теорії й методики дошкільної
та початкової освіти МОІППО. Алла Драганова, учитель початкових класів
Первомайської ЗОШ І–ІІІ ступенів № 12 Первомайської міської ради, Віта Лозінська,
учитель початкових класів Миколаївського спеціального навчально-виховного
комплексу для дітей зі зниженим зором Миколаївської міської ради, Наталя Оксеньчук, заступник директора з навчально-виховної
роботи Миколаївської ЗОШ І–ІІІ ступенів № 50 імені Г. Л. Дівіної Миколаївської міської ради поділились
досвідом роботи закладів освіти з проблемної теми заходу. Інна Большакова,
тренерка міжнародного проєкту «Читання і письмо для розвитку критичного
мислення», ГС «Освіторія» презентувала інтегровані вправи на уроках української
мови в 3-му класі.
Всього у заході брали участь 409 осіб.
Відео з прямої трансляції заходу:
Фото з прямої трансляції від учасників заходу:
Немає коментарів:
Дописати коментар